Ny Bærum-seier over Ullern Ullern presset Bærum igjen, men gjestene fikk det avgjørende overtaket i fjerde periode og sikret seieren i siste minutt. Tromsø Storm viser styrke Publisert 3. desember 2022 Etter 9-0 i starten var Tromsø Storm aldri i nærheten av å miste seieren over Centrum Tigers, lagets niende i BLNO hittil i sesongen. Søndag skal de opp mot Kongsberg Miners. – Vi går inn i den kampen uten press og tror absolutt vi kan konkurrere, sier Johannes Lange. Ammerud-revansj mot Centrum Publisert 2. januar 2023 Kongsberg Miners brukte over tre perioder på å få kontroll mot Oppsal, men Åke Bärlin var godt fornøyd med hvordan serielederen avsluttet kampen og sto distansen. Idretten setter strømming av breddeidretten i aldersbestemte klasser på pause Publisert 13. januar 2023 Idretten vil gjøre grundige undersøkelser for å være trygg på at strømming kan skje innenfor trygge rammer. Ny Stewart ble avgjørende Publisert 11.
Frøya Basketball Lørdags kveld inviterte Frøya basket til tip-off foran åpningskampen mot Fyllingen på søndag klokken 15:00.Med rett i underkant av 100 mennesker på plass i ...
De har betydd mye for meg, for uansett hvor jeg har vært, så har de vært der. Jeg er veldig glad for at de fortsatt støtter meg og vil se meg spille basket, forteller Terrell. For mamma og pappa har det vært en lang tur til Bergen på over tolv timer i fly. – Det er kaldt, men vakkert her. Så får vi møtt Terrell i tillegg, da er reisen verdt det. Vi savner ham selvsagt når han ikke er hjemme, men det er dette han elsker og har spilt basketball siden han var syv år gammel, så vi reiser etter for å besøke ham, smiler Alisa.
– Mange sier at man burde prøve å spille i Tyskland eller Frankrike, men jeg har aldri hørt noen si «dra til Norge» så da jeg tenkte at jeg måtte prøve det ut selv, sier storscoreren. Hverdagen som en importspiller i byen mellom de syv fjell forteller han består av mye rutiner. – Alt jeg gjør er å være på trening, spise, sove og gjenta det. Jeg elsker det livet, det gjør at jeg kan fokusere på jeg vil og slippe forstyrrelser, meddeler han.
Fyllingen seiret mot Frøya 26. feb. 2023 — Kampen mellom disse snødde vekk torsdag, så dermed var lagene klare for å møtes denne lørdagen i Vestlandshallen.
Frøya | Oppsummering Følg Froya livescore, sluttresultater, kampoppsett og kampdetaljer! Neste kamper: 13.12. Froya - Fyllingen, 19.12. Gimle - Froya, 07.01. Froya - Ammerud. Vis ...
Fyllingen mot Gimle på nett 29/11/2023 29. nov. 2023 — mot Tromsø Storm på nett 23 september 22. sep Tigers Frøya Fyllingen . Frøya mot Oppsal Tigers Fyllingen Gimle Kongsberg Miners Det ...
Oppsal Tigers 1 mot Fyllingen på nett 11 november 2023 Direk 10. nov. 2023 — for 6 døgn siden — okt. 2023 — Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen (SE!! ) Kongsberg Ammer. Frøya mot Oppsal Tigers 1 29 oktober ...
[[[Se direkte]]<<<] Frøya Fyllingen på online 15 november 20 15. okt. 2023 — [Se direkte]]<<<] Frøya Fyllingen på online 15 november 2023 15. okt. 2023 — (Frøya), Isac Ammerud mot Nidaros Jets på online 14 oktober ...
Oppsal Tigers 1 Fyllingen på live 11.11.2023 Sport TV Centru 10. nov. 2023 — Frøya mot Asker Aliens på online 28 oktober 2023 TV for 18 timer siden — Tigers – Nidaros mot Bærum Basket sep Tigers Frøya Fyllingen Gimle ...
Frøya Fyllingen på tv 15 november 2023 Streaming for 8 døgn 14. 2023 — nov. 2023 — Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen mot Fredag møter vi Asker Aliens mot Ammerud på online 19 oktober... Fyllingen mot Gimle på nett 29/11/2023 29. 2023 — Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 7 oktober Kongsberg Penguins mot 2023 — 2023 — Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen (SE!! )... – Å vinne mesterskapet er det store målet, alt annet vil være en skuffelse, sa Storms matchvinner og toppscorer Cole Long.
– Sånne kamper vi behøver Publisert 29. januar 2023 En serie av trepoengere i 4. periode ble avgjørende da Gimle stakk fra Kongsberg Miners i toppoppgjøret og skapte spenning før BLNO-innspurten. Miners-coach Åke Bärlin var ingen nedbrutt mann etterpå, han skrøt i stedet av intensiteten og nivået. Gimle fant flyten: 112-84 Publisert 28. Centrum Tigers mot Bærum på tv 5 desember 2023 for 4 døgn siden — Tigers mot Oppsal Tigers 1 25 oktober 2023. 202417:00Asker Aliens Fyllingen Leikvollhallen CNBBF BLNO Mennlørdag27. 202414:30Asker AliensBergen... Tre seire på tre kamper betyr at Asker har sikret BLNO-plassen før søndagens avsluttende kamp mot Ullern. BLNO-coachene valgte Bennett Publisert 24. mars 2023 Tayler Bennett la ned mye arbeid i sommer for å komme tilbake til norsk basket og Asker Aliens som en enda bedre spiller og scorer enn hun var i den halve debutsesongen i fjor.
Hodges og Alisa forteller at de har rukket å gjøre noe annet å se basketball i Bergen enda, men de satser på å ta seg en turistrunde i Bergen i løpet av de kommende dagene. OverkjøringOnsdag var det duket for nabooppgjør i eliteserien i basketball Da Fyllingen tok imot Frøya. Det var knyttet stor spenning til toppoppgjøret, ettersom Fyllingen toppet tabellen foran nettopp Frøya på flere poeng for enn mot før kampen. Spenningen var imidlertid kortvarig.
– Helt latterlig bra Med 15-3 etter tre og et halvt minutt og 54-26 til pause kjørte Ulriken-jentene over Ullern og avgjorde toppkampen i BLNO tidlig. Kongsberg reddet seieren! Publisert 18. november 2023 Kongsberg Miners ledet i 35 av 40 minutter, men Gimle var forbi da 1:52 gjensto (89-87) og hjemmepublikum i Gimlehallen trodde Milovan Savic hadde sikret ekstraomganger da han senket en trepoenger til 92-92 i aller siste sekund.
Ammerud Fyllingen på tv 3 desember 2023 2. des. 2023 — nov. 2023 — Kongsberg Penguins mot Ammerud på tv 2022 26. Frøya mot Oppsal Tigers 1 29 oktober 2023 Se på nettet for 7 døgn siden — [I DAG@@@] ...
tv 26 tv, lurer Kun Fyllingen Gimle... Gimle er seriemestere... Oppsal Tigers 1 Fyllingen på live 11. 11. 2023 Sport TV Centru 10. 2023 — Centrum Tigers Oslo, 12, 8, 6, 2, 674 So far, Fyllingen Bbk has 5 wins and 0 losses for last 5 matches, while Oppsal Basket has a record... Nå ligger alle video fra Baskethelgen på Vimeo Så har vi fått lastet opp de siste video fra Baskethelgen og du kan nå få med deg et gjensyn eller de tingene du ikke fikk med i første omgangen... Fyllingen fester grepet Publisert 19. november 2023 Kongsberg Miners hang med i nesten to perioder, men klarte ikke å demme opp for Isaac Likekele og Terrell Brown, som hadde 27 poeng hver og styrte hjemmelagets angrep.
Frøya – Fyllingen på TV & Live Stream - tid, kanal | Fyllingen ; 3, Centrum Tigers, 16 ; 4, Tromsoe Storm, 16 ; 5, Kongsberg Miners, 14 ; 6, Baerum Basket, 15 ...